Heb je een vraag over een product, bestelling of dienst van ons? Klik op een van onderstaande categorieën om het antwoord op je vraag te vinden. Zit je antwoord er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Hoe kan ik een product bestellen

Stap 1: Winkelmandje: klik bij de productpagina op het winkelmandje als je het desbetreffende artikel wenst te bestellen. Om een totaaloverzicht te krijgen van je gekozen producten klik op het winkelmandje rechts boven de pagina, vervolgens op ‘afrekenen’. Er verschijnt een overzicht van jouw artikelen o.v.v. artikelnaam en prijs. Hier kun je het aantal eventueel aanpassen, verder winkelen of verwijderen. Na een klik op ‘ga door naar afrekenen’

 

Stap 2: Afrekenen: Vul hier je factuur-/leveradres gegevens in en kies een betaalwijze. Je kunt bij ons heel vlot ook zonder account je bestelling plaatsen. Liever wel het voordeel van een account waarbij je inzicht krijgt in de bestelhistorie? Maak een account aan op de login pagina en vul je gegevens in.

 

Stap 3: Controle: In het betaalmenu kun je alle gegevens m.b.t. je bestelling controleren. Kloppen alle gegevens, dan kun je de bestelling bevestigen. Hiermee is je bestelling definitief en word je doorgestuurd naar je online bankomgeving.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt binnen Nederland & België geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 49,95. Voor bestellingen met een orderwaarde lager dan € 49,95 betaal je € 7,95 verzendkosten. Voor overige landen gelden overige bezorgkosten.

 

Wat zijn de verzendkosten naar andere landen dan NL en BE?

De verzendkosten per land verschijnen automatisch bij het afrekenen in het controleer-je-bestelling overzicht na selectie van het betreffende land bij het verzendadres. Heb je een specifieke vraag omtrent verzending of bezorging? We helpen je graag verder. Neem contact met ons op via online@besselinklicht.nl

Wat is het voordeel van een account bij Besselinklicht.nl?

Als je een account hebt dan kun je het betalingsproces sneller doorlopen en je vorige bestellingen inzien.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Heb je nog geen account? Maak er hiereen aan met jouw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord.

Let wel: als je aangemeld bent voor de nieuwsbrief houdt dit niet automatisch in dat je ook een account hebt. Krijg je de melding 'e-mailadres al in gebruik', dan is er al een bestaand account met hetzelfde e-mailadres. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Welke betaalmogelijkheden zijn er in de winkel?

Je kunt in onze winkel in Duiven uitsluitend met PIN betalen.

Welke betaalmogelijkheden zijn?

Bij online bestellingen via www.besselinklicht.nl kun je betalen via iDEAL, Afterpay (alleen consumenten), PayPal, mastercard, Apple Pay, SEPA Direct Debit, in3, Visa, Overboeking, Bancontact/Mister Cash en eMaestro.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We willen graag dat je snel kunt genieten van je aankoop. De meeste artikelen hebben we op voorraad en kunnen we, indien besteld op werkdagen vóór 22.00 uur, de volgende werkdag leveren (in Nederland). Als een artikel niet op voorraad is of geleverd wordt door een van onze leveranciers dan kunnen variëren. We brengen je dan op de hoogte van de betreffende levertijd.

 

Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling onder rembours te laten bezorgen. We bieden daarentegen wel AfterPay aan, waarbij je je online aankoop achteraf kunt betalen.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja, dat is zeker mogelijk. In het bestelproces kun je in het afrekenmenu het gewenste bezorgadres invullen.

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling is eenvoudig te volgen via een aan je zending gekoppelde Track & Trace code. Is de aangegeven levertijd voorbij en heb je nog geen pakket of status e-mail ontvangen dan kun je contact opnemen via online@besselinklicht.nl.

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen

Wij doen er alles aan om producten met de beste kwaliteit aan te bieden. Toch kan er schade ontstaan voor of tijdens de bezorging. Mocht je een beschadigd product hebben ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het beste kun je een e-mail sturen met je ordernummer en een duidelijke foto van de beschadiging, dan kunnen we je snel van dienst zijn.

Wat is de garantietermijn?

Voor al onze producten geldt een wettelijke garantieperiode van 2 jaar. Bij een aantal artikelen zoals opbouwspots geldt maar liefst 5 jaar garantie.

Op welk adres vind ik de winkel?

Besselink licht heeft 2 fysieke winkels: Besselink licht en factory outlet Light depot.

Adres: Nieuwgraaf 8 - Nieuwgraaf 10, 6921 RJ in Duiven (Gelderland)

Deze bevinden zich aan de achterzijde van de Makro.

 

Zijn de artikelen in deze webwinkel ook te zien in de winkel?

Ja, de meeste verlichtingsartikelen kun je ook bewonderen en direct kopen (mits voorradig) in onze winkel.

 

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Openingstijden Besselink licht & outlet Light depot in Duiven:

Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 18:00 uur

Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur

Zondag: 11:30 - 17:00 uur

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Openingstijden Besselink licht & outlet Light depot in Duiven:

Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 18:00 uur

Zaterdag: 9:00 -17:00 uur

Zondag: 11:30 - 17:00 uur

Zijn de prijzen in de webshop incl. of excl. btw?

De prijzen van alle artikelen in deze webshop zijn incl. btw en excl. verzendkosten.

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen vanaf € 49,95. Beneden dit bedrag berekenen we € 7,95 in Nederland en België. Voor andere landen gelden afwijkende verzendkosten.

 

Zijn er prijsverschillen tussen webshop items en fysieke winkel items?

Ja, dat is in sommige gevallen mogelijk, aangezien outlet items in verschillende condities (nieuw - uitlopend - met/zonder verpakking - showroom model - restpartij items) worden aangeboden.

Inschrijven nieuwsbrief

We houden je graag op de hoogte van onze laatste nieuwtjes, trends en acties. Inschrijven voor onze nieuwsbrief is eenvoudig. Vul in het aanmeldveld rechts onderaan deze pagina je e-mailadres in en klik vervolgens op inschrijven.

Uitschrijven nieuwsbrief

Indien je geen nieuwsbrief meer wenst te ontvangen kun je dit eenvoudig aanpassen door te klikken op 'unsubscribe' (=uitschrijven) onderaan elke nieuwsbrief. Ook kun je via jouw eigen account onder nieuwsbriefabonnementen je inschrijving deactiveren.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Light depot werkt samen met retourservice Returnista. Dit is een ophaal- en wegbrengservice waarbij je je retourzending binnen enkele minuten regelt. Je hebt hierbij de keuze uit ophalen van je retour op jouw adres (geen printer nodig) of zelf wegbrengen van je retour (zelf label printen). In dat geval ontvang je per mail een retourlabel van Returnista en selecteer je een zelfgekozen DHL-punt. Ga naar onze pagina retourneren & garantie voor alle informatie omtrent het retourproces.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op:

STUUR ONS EEN BERICHT

Als uw vraag betrekking heeft op een specifieke bestelling, voer dan het bestelnummer in.

Onze gegevens

Nieuwgraaf 10
6921 RJ Duiven
KvK: 09076272
BTW: NL801254528B01

online@besselinklicht.nl